Κυριακή 11 Ιουνίου 2023

ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΗ ΣΤΟΝ ΜΙΚΗ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ

Τι μοναδική βραδιά ζήσαμε!!! Το σχολείο μας πήρε την επωνυμία "Μίκης Θεοδωράκης" κι εμείς, μικροί και μεγάλοι, δάσκαλοι και μαθητές, μουσικοί και ακροατές, γίναμε ΕΝΑ αυτή την ξεχωριστή βραδιά!

Χίλια ευχαριστώ σε όλους σας και στον κάθε ένα ξεχωριστά! Μέσα από την καρδιά μου ένα μεγάλο ευχαριστώ στους υπέροχους συναδέλφους μου, στους γονείς των μαθητών μου, στο Σύλλογο Γονέων και στην κ. Ζέφη Ρέπιτς! Ιδιαιτέρως ευχαριστώ την κ. Σωτηρία Καλαμίδα για την επιμέλεια του προγράμματος της παράστασης. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στο Δήμο Παύλου Μελά και στο Γραφείο Παιδείας! Στους καταπληκτικούς τεχνικούς μας, τον ηχολήπτη μας και κυρίως τον κ. Μάκη Μαριάδη που δίχως τη βοήθεια, τις συμβουλές και την απίθανη ενέργειά του, τίποτα από αυτά δεν θα γινόταν!!! Ευχαριστούμε θερμά το δήμαρχο Παύλου Μελά κ. Δημήτρη Δεμουρτζίδη που μας τίμησε με την παρουσία του και τον αντιδήμαρχο παιδείας κ. Μιχάλη Χριστοδούλου για τη στήριξη και την παρουσία του.

Ένα τεράστιο ευχαριστώ στον Διευθυντή μας κ. Στράτο Μαυρίδη, που είχε το όραμα να λάβει το σχολείο μας το όνομα αυτού του Γίγαντα της Μουσικής, του Μίκη Θεοδωράκη! Πασχάλη μου, κ. Υποδιευθυντή μου, σε ευχαριστώ που είσαι πάντα εκεί!!!

Το πιο μεγάλο μου ευχαριστώ το χρωστώ στα παιδιά μου, στα μαθητούδια μου, που δούλεψαν σκληρά, με πειθαρχία και υπομονή, με "λογισμό και μ' όνειρο", και σήμερα απόλαυσαν κάθε νότα και κάθε στίχο!!!!! Δεν θα ξεχάσω ποτέ την ευτυχία και την αγάπη που μου χαρίσατε!!!!

Γιορτάσαμε, λοιπόν, έχοντας στη ψυχή μας «τ΄ αστεράκι της αυγής» και «τον ήλιο της δικαιοσύνης». Κρατήσαμε στην καρδιά μας «τον μπάρμπα Αντρέα», έναν «μικρό βοριά» και «την Μαργαρίτα-Μαργαρώ». Γιορτάσαμε έχοντας αρμενίσει με μια «βάρκα στο γιαλό» σε ένα «κρυφό περιγιάλι» κι έχοντας ανυψωθεί στα ουράνια με «χαρταετούς» από τη «γειτονιά των αγγέλων». Γιορτάσαμε και τραγουδήσαμε στη μάνα και στον κύρη μας και χαρίσαμε «την τριανταφυλλιά, τ΄ άστρα τ’ ουρανού και τον αυγερινό» σ' όλο τον κόσμο!!!

📍 8 Ιουνίου 2023, 3ο Δημοτικό Σχολείο Σταυρούπολης "Μίκης Θεοδωράκης"

Ελευθερία Κουτσουβέλη, Εκπαιδευτικός Μουσικής





















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.