Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΣΧΟΛΙΚΗ ΟΡΧΗΣΤΡΑ-ΧΟΡΩΔΙΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΣΧΟΛΙΚΗ ΟΡΧΗΣΤΡΑ-ΧΟΡΩΔΙΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Παρασκευή 21 Δεκεμβρίου 2018

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗ ΣΥΝΑΥΛΙΑ-2018

Με ένα μοναδικό ταξίδι στις χριστουγεννιάτικες μουσικές όλης της υφηλίου, αποχαιρετήσαμε το 2018 και ευχόμαστε ολόψυχα να ανταμώσουμε όλοι μας γεροί και ανανεωμένοι, τη νέα χρονιά!
Θερμά συγχαρητήρια στους μαθητές της ΣΤ΄τάξης, που αποτελούν τη σχολική ορχήστρα και χορωδία μας! Μας απογείωσαν και μας ταξίδεψαν μέσα σε ένα σκηνικό από αιωρούμενα αερόστατα, με ευχές σε διάφορες γλώσσες! Ευχόμαστε ολόψυχα οι γλυκές μελωδίες και οι ευχές των παιδιών, να φτάσουν στα πέρατα της οικουμένης και να γεμίσουν τον κόσμο μας αγάπη και ειρήνη.
Πολλές ευχαριστίες στην κ. Μαρία Στεργιούλα, στην κ. Σωτηρία Καλαμίδα, στην κ. Πολυξένη Κάζη, στην κ. Φωτεινή Αυγερίδου (εκπαιδευτικοί ξένων γλωσσών), καθώς και στην κ. Εύη Παπαβασιλείου (εκπαιδευτικός εικαστικών) για την πολύτιμη συνεργασία τους και συμβολή τους σε αυτή την παράσταση. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους γονείς των μαθητών μας, για τη διαρκή συμπαράσταση και συνεργασία τους σε όλες τις δράσεις πολιτισμού του σχολείου μας, καθώς και στις μητέρες των μαθητών μας που συμμετείχαν στη συναυλία, τραγουδώντας μαζί με τα παιδιά!
Ιδιαίτερες ευχαριστίες στον κ. Πασχάλη Τράκα, τον υποδιευθυντή του σχολείου μας, τον άνθρωπο που προσφέρει ανιδιοτελώς τη βοήθεια, τη στήριξη και την αγάπη του σε μικρούς αλλά και μεγάλους. Τέλος, ένα τεράστιο ευχαριστώ στον Διευθυντή μας, κ. Στράτο Μαυρίδη! Μια ξεχωριστή προσωπικότητα στο χώρο της εκπαίδευσης, που ''επιτρέπει'' σε όλους εμάς τους εκπαιδευτικούς να ονειρευόμαστε, να θέτουμε υψηλότερους στόχους, να ασκούμε το έργο μας με ποιότητα και υπερηφάνεια.

Χρόνια πολλά σε όλους!












Τετάρτη 5 Δεκεμβρίου 2018

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗ ΣΥΝΑΥΛΙΑ


Για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, η αγαπημένη χριστουγεννιάτικη συναυλία του 3ου Δημοτικού Σχολείου Σταυρούπολης! 

Την Πέμπτη 20 Δεκέμβρη, στις 19.30, στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας! 

Ένα μουσικό ταξίδι με χριστουγεννιάτικες μελωδίες από πολλά μέρη του κόσμου και σε διάφορες γλώσσες, με μια ασυναγώνιστη παιδική ορχήστρα και χορωδία 40 καταπληκτικών παιδιών των Στ' τάξεων!!! Σας περιμένουμε με μεγάλη χαρά!
Ιδιαίτερες ευχαριστίες στις εκπαιδευτικούς αγγλικής, γαλλικής και γερμανικής γλώσσας για την καθοδήγησή τους και τη συμβολή τους στην διδασκαλία των ξένων τραγουδιών, καθώς και στην εκπαιδευτικό εικαστικών του σχολείου μας για την κατασκευή των σκηνικών που θα στολίσουν την παράστασή μας.





Δευτέρα 25 Δεκεμβρίου 2017

ΚΑΛΑΝΤΑ ΣΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Παραδοσιακά κάλαντα τραγούδησαν οι μαθητές/τριες του σχολείου μας στα γραφεία της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης, την Τετάρτη 20-12-2017. Τα παιδιά μας σκόρπισαν νότες χαράς και αισιοδοξίας στους εργαζομένους και δέχτηκαν κεράσματα και ευχές για καλή πρόοδο, από όλους τους παρισταμένους. Ευχαριστούμε τον Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης κ. Χρήστο Γεωργίου για τη θερμή υποδοχή και φιλοξενία.


 




Κυριακή 10 Δεκεμβρίου 2017

ΜΟΥΣΙΚΗ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ

Δευτέρα 11 Δεκέμβρη στις 20.00, για φιλανθρωπικό σκοπό, στο Δημοτικό Θέατρο Σταυρούπολης ''Χρήστος Τσακίρης''. Η χορωδία και η ορχήστρα του σχολείου
 μας θα είναι εκεί!


Τρίτη 5 Δεκεμβρίου 2017

BEATBOX ΚΑΙ ΑΕΡΟΦΩΝΑ ΜΟΥΣΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ

Στα πλαίσια του πολιτιστικού προγράμματος:"Project Orchestra: Φτιάχνουμε μια σχολική παιδική ορχήστρα", αλλά και στα πλαίσια των μουσικών εκπαιδευτικών "διαλόγων" μας με άλλα σχολεία του Δήμου μας, είχαμε την τιμή να φιλοξενήσουμε, την Παρασκευή 1η Δεκεμβρίου, τον εκπαιδευτικό μουσικής του 8ου Δημοτικού Σχολείου Σταυρούπολης και υποψήφιο Διδάκτορα του τμήματος Μουσικών Σπουδών του ΑΠΘ, κ. Νίκο Δημηνάκη.

Ο κ. Δημηνάκης παρουσίασε στους μαθητές της Ε τάξης μια ιδιαίτερη φωνητική τεχνική παραγωγής ρυθμού (Beatbox) και το συνδυασμό της με αερόφωνα μουσικά όργανα (φλάουτο, μελλόντικα, ντιτζερίντου, φλογέρα, βαρύτονο σαξόφωνο, mouth harp).

Οι μαθητές μας συμμετείχαν με πολύ ενθουσιασμό στην παρουσίαση, προσέγγισαν βιωματικά την τεχνική του Beatbox και αποχώρησαν κατενθουσιασμένοι από την αίθουσα!

Ευχαριστούμε ιδιαίτερα τον συνάδελφο εκπαιδευτικό μουσικής, κ. Νίκο Δημηνάκη για την εξαιρετική παρουσίαση, καθώς και τους Διευθυντές του 8ου Δημοτικού Σχολείου Σταυρούπολης κ. Αθανασιάδη Θεόδωρο και του 3ου Δημοτικού Σχολείου Σταυρούπολης κ. Μαυρίδη Στράτο, για την συνεργασία τους και την διευκόλυνση της επίσκεψης.






Σάββατο 27 Μαΐου 2017

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΗΣ ΟΡΧΗΣΤΡΑΣ ΚΑΙ ΧΟΡΩΔΙΑΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΤΗΝ ΤΕΛΕΤΗ ΛΗΞΗΣ ΤΟΥ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΠΑΙΔΕΙΑΣ 2017 ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΠΑΥΛΟΥ ΜΕΛΑ

Μια συναυλία φιλίας!

Με αγάπη για την τέχνη μας και για τα σχολειά μας, ετοιμάσαμε μια υπέροχη συναυλία για να σημάνουμε τη λήξη του φετινού Φεστιβάλ Παιδείας του Δήμου Παύλου Μελά.

Κι έτσι... τρεις φίλοι μουσικοί και οι μαθητές μας, θα ανταμώσουμε στον ανοιχτό χώρο της Μονής Λαζαριστών, στις 8 του Ιούνη, για να τραγουδήσουμε τραγούδια της γης, τ' ουρανού και της θάλασσας... και να δώσουμε το μήνυμα πως η Μουσική χτίζει γέφυρες πολιτισμού και φιλίας ανάμεσα στα σχολειά του Δήμου μας, ανάμεσα στις γειτονιές μας!

Ευχαριστούμε τους Διευθυντές και των τριών Σχολείων, κ.κ. Στράτο Μαυρίδη (3ο Δημ. Σχολείο Σταυρούπολης), Χάρη Πεκρίδη (6ο Δημ. Σχολείο Σταυρούπολης) και Νικήτα Νικητόπουλο (3ο Δημ. Σχολείο Πολίχνης), για την άψογη συνεργασία τους και τη διευκόλυνση του έργου μας.

Εκ μέρους της Χορωδίας και της Ορχήστρας του Σχολείου μας, ιδιαίτερες ευχαριστίες στο Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του 3ου Δημ. Σχολείου Σταυρούπολης για τη διαρκή συμπαράσταση και υποστήριξη, καθ' όλη τη διάρκεια της χρονιάς, στις μουσικές εκδηλώσεις του Σχολείου μας!

Ένα μεγάλο "ευχαριστώ" σε όλους τους γονείς των μαθητών της Στ΄ Τάξης για τη συμμετοχή των παιδιών στις πρόβες της Ορχήστρας του Σχολείου, κάθε Δευτέρα, μετά το πέρας των μαθημάτων!


Παρασκευή 7 Απριλίου 2017

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΚΡΑΤΙΚΟ ΩΔΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ









     Στα πλαίσια του εκπαιδευτικού προγράμματος "Project orchestra:Φτιάχνοντας μια παιδική σχολική ορχήστρα'', οι μαθητές των ΣΤ1 και ΣΤ2 τμημάτων του σχολείου μας επισκέφτηκαν το Κρατικό Ωδείο Θεσσαλονίκης, την Τετάρτη 5 Απριλίου 2017. Κατά την επίσκεψή μας ενημερωθήκαμε για την ιστορία του επιβλητικού νεοκλασικού κτιρίου στο οποίο στεγάζεται το Ωδείο και γνωρίσαμε τα όργανα της ορχήστρας. Συνοδοιπόροι μας και συνακροατές μας, ήταν οι μαθητές του 6ου Δημοτικού Σχολείου Σταυρούπολης και του 3ου Δημοτικού Σχολείου Πολίχνης, με τους συνοδούς-εκπαιδευτικούς τους.
     Τα τρία σχολεία, θα συνενώσουμε τις ''δυνάμεις'' μας, τον Ιούνη, σε μια κοινή συναυλία στο Φεστιβάλ Παιδείας 2016-2017 του Δήμου Παύλου Μελά, με θέμα την φιλία! Κατά την επίσκεψη στο Κρατικό Ωδείο Θεσσαλονίκης πραγματοποιήθηκε και η πρώτη συνάντηση-γνωριμία των παιδιών και από τα τρία σχολεία.
     Ευχαριστούμε ιδιαίτερα τον υπεύθυνο των εκπαιδευτικών προγραμμάτων του Ωδείου κ. Δημήτρη Γιαννόπουλο, καθώς και τους σπουδαστές του Ωδείου, που εθελοντικά υλοποιούν το πρόγραμμα γνωριμίας με τα μουσικά όργανα της ορχήστρας.
Ήταν μια εξαιρετική εμπειρία τόσο για τους μαθητές μας, όσο και για τους εκπαιδευτικούς!
     Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους Διευθυντές και των τριών σχολείων, κ. Στράτο Μαυρίδη, κ. Χάρη Πεκρίδη και κ. Νικήτα Νικητόπουλο, για την συνεργασία τους και την άψογη οργάνωση της εκπαιδευτικής επίσκεψης.

     Μπορείτε να ενημερωθείτε για τις σπουδές στο Κρατικό Ωδείο Θεσσαλονίκης αλλά και για τις πολιτιστικές του δράσεις στον παρακάτω σύνδεσμο: