Παρασκευή 27 Μαρτίου 2020

ΨΗΦΙΑΚΗ ΤΑΞΗ ΜΟΥΣΙΚΗΣ








Αγαπητοί γονείς, αγαπημένα μου παιδιά


Στις πρωτόγνωρες αυτές καταστάσεις που περνάμε πιστεύω βαθιά πως τα μαθήματα Αισθητικής Αγωγής, μέρος των οποίων είναι και η Μουσική, μπορούν να αποτελέσουν μια δημιουργική διέξοδο και να λειτουργήσουν υποστηρικτικά στη διατήρηση της καλής ψυχικής διάθεσης των παιδιών μας. 


Αντιλαμβάνομαι τη δυσκολία όλων να συνδεθούν και στη συνέχεια να εξοικειωθούν με το περιβάλλον των ψηφιακών τάξεων, άλλωστε το ίδιο από την πλευρά μου αντιμετωπίζω κι εγώ.  Για την ασύγχρονη ψηφιακή τάξη της Μουσικής θα χρησιμοποιηθεί η πλατφόρμα e-class (η-τάξη) καθώς μου δίνει τη δυνατότητα, ως εκπαιδευτικός που συμπληρώνω το ωράριό μου σε τρεις σχολικές μονάδες, να "ανεβάζω" ψηφιακό υλικό ορατό στους μαθητές μου και των τριών σχολείων. Τα μαθήματα θα είναι ανοικτά, προς το παρόν, σε όλους. Παράλληλα θα έχουν αρχικά τη μορφή επαναληπτικών δραστηριοτήτων σχετικών με την ύλη που έχει ήδη διδαχθεί. Με την πρώτη ευκαιρία ωστόσο, ας γίνει εγγραφή των μαθητών στο μάθημα.


Γίνεται κάθε δυνατή προσπάθεια –βάσει των δυσκολιών που αντιμετωπίζουμε με την υπερφόρτωση της πλατφόρμας και την ταχύτητα του διαδικτύου- να εμπλουτίζονται διαρκώς με νέο υλικό. Για να συνδεθείτε πατήστε στα παρακάτω link (για κάποιες από τις δραστηριότητες και τα παιχνίδια ίσως χρειαστεί να ενεργοποιήσετε στον υπολογιστή σας το Adobe Flash Player).


Δυο λόγια για τους μαθητές: Παιδιά! Μου λείψατε πάρα πολύ! Χρησιμοποιείστε όποια οργανάκια έχετε στο σπίτι. Δοκιμάστε να φτιάξετε όργανα με ανακυκλώσιμα υλικά! Θα μου τα δείξετε όταν βρεθούμε ξανά! Ελπίζω όταν σας ξαναδώ να έχετε μεγαλώσει όλοι πολύ!

Μουσική Α΄και Β΄Δημοτικού:https://eclass.sch.gr/courses/9190078103/
Μουσική Γ΄και Δ΄Δημοτικού: https://eclass.sch.gr/courses/9190078104/
Μουσική Ε΄Δημοτικού: https://eclass.sch.gr/courses/9190078105/

Μουσική ΣΤ΄Δημοτικού: https://eclass.sch.gr/courses/9190078106/


Με εκτίμηση


Ελευθερία Κουτσουβέλη - εκπαιδευτικός Μουσικής

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.