Σάββατο 25 Μαΐου 2024

ΠΑΙΖΩ ΤΡΕΧΩ ΤΡΑΓΟΥΔΩ ΖΩΓΡΑΦΙΖΩ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ - ΜΙΑ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ!

 


Με πολλή χαρά σας παρουσιάζουμε στιγμιότυπα και έργα από μια ξεχωριστή διαθεματική δράση που ετοιμάσαμε για τους μαθητές του Γ2 τμήματος του σχολείου μας! Μια εκπαιδευτική διαθεματική δράση που είχε ως στόχους την ανάπτυξη αλληλεγγύης και ομαδικότητας, την ενσυναίσθηση, τον σεβασμό και την εδραίωση δεσμών φιλίας, την υγιή αλληλεπίδραση, την αποδοχή και τη συμπερίληψη!

  Η ενεργοποίησή μας βασίστηκε στην ιδέα της εκπαιδευτικού εικαστικών κ. Στέλλας Παπαδοπούλου να χρησιμοποιηθούν τα έργα του Αμερικανού καλλιτέχνη Κιθ Χάρινγκ ως αφόρμηση για τη δημιουργία εκπαιδευτικών δράσεων που σχετίζονται με τους στόχους μας! Συνεργαστήκαμε, λοιπόν, οι εκπαιδευτικοί εικαστικών, μουσικής, θεατρικής αγωγής και φυσικής αγωγής για να υλοποιήσουμε δραστηριότητες ζωγραφικής, κίνησης, παιχνιδιού, μουσικοκινητικής και θεατρικού παιχνιδιού. 

    Με την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού εικαστικών οι μαθητές και οι μαθήτριες, αφού μελέτησαν τα έργα του καλλιτέχνη, συζήτησαν ανέλυσαν και αντάλλαξαν απόψεις,  δημιούργησαν φιγούρες βασισμένες στο έργο του Κιθ Χάρινγκ και στη συνέχεια συνεργατικά αφίσα με το σύνθημα της δράσης μας χρησιμοποιώντας τις φιγούρες που εμπνεύστηκαν από το έργο του καλλιτέχνη.

 Με την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού θεατρικής αγωγής κ. Φωτεινής Χερκελετζή έφτιαξαν μαριονέτες από απλά υλικά, χωρίστηκαν τυχαία σε ζευγάρια και συνδημιούργησαν δικούς τους διαλόγους με θέμα τη φιλία παίζοντας κουκλοθέατρο. Κάποιοι ενδεικτικοί τίτλοι του θεατροπαιχνιδιού των παιδιών ήταν: ''Το στεναχωρημένο αγόρι μίλησε'', Οι κολλητές μαλώσανε'', ''Οι άνθρωποι κοροϊδεύουν τους εξωγήινους''. 

 Στην αυλή του σχολείου με την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού μουσικής κ. Ελευθερίας Κουτσουβέλη τα παιδιά τραγούδησαν και παίξανε παραδοσιακά τραγουδοπαιχνίδια όπως ''Ένα λεπτό κρεμμύδι'', ''Σι-μαριάμ'', ''Βασιλιά-βασιλιά, τι δουλειά;''. Μέσα από τα παραδοσιακά ομαδικά τραγουδοπαιχνίδια τα παιδιά ωθούνται σε φωνητικές και κινητικές δραστηριότητες και αυτοσχεδιασμούς (φωνητικούς και κινητικούς), που ενισχύουν την ομαδικότητα. Δεν είναι τυχαίο πως γενιές και γενιές ελληνόπουλων μεγάλωσαν στις αυλές και τις γειτονιές τραγουδοπαίζοντας ομαδικά! 

  Παράλληλα με την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού φυσικής αγωγής κ. Σοφίας Παπαδοπούλου οργανώθηκαν και υλοποιήθηκαν ομαδικά παιχνίδια στην ηλιόλουστη αυλή του σχολείου μας. Συμμετείχαν με κέφι, γέλια και ενθουσιασμό όλοι οι μαθητές και οι μαθήτριες του τμήματος.

Η αποτίμηση της δράσης μας μόνο θετική μπορεί να είναι τόσο για τα παιδιά όσο και για τις εκπαιδευτικούς που οργάνωσαν και συντόνισαν την παραπάνω δράση-παρέμβαση. Σας παρουσιάζουμε παρακάτω στιγμιότυπα από τις δραστηριότητες που υλοποιήθηκαν, ενώ η καταπληκτική αφίσα που σχεδίασαν τα παιδιά, με το υπέροχο σύνθημα, αναρτήθηκε σε κεντρικό σημείο της σχολικής μονάδας και κοσμεί το χώρο:

''Παίζω, Τρέχω, Τραγουδώ, Ζωγραφίζω, Δημιουργώ''





































Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.