Ενόψει των εορτών του Πάσχα οι μαθητές και μαθήτριες του Γ1
τμήματος της τρίτης τάξης μπήκαν σε εορταστικό κλίμα, κατασκευάζοντας λαμπάδες
με διάφορα υλικά, καλαθάκια, πασχαλινές κάρτες και χάρτινα αυγά.
Από καρδιάς ευχόμαστε σε όλους σας Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα!