Στον Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Φυσικής Δημοτικού - Γυμνασίου - Λυκείου "Ο Αριστοτέλης" συμμετείχαν την Πέμπτη, 16-03-2017, οι μαθητές/τριες τηε Στ΄ τάξης του σχολείου μας.
Για να δείτε τα θέματα και τις λύσεις πατήστε εδώ.
Καλωσορίσατε στο blog του σχολείου μας... Τα Νέα και τα Κατορθώματά μας