Α Ν Θ Ο Ε Κ Θ Ε Σ Η
2017
Ο Σύλλογος Γονέων και
Κηδεμόνων του 3ου Δ. Σ. Σταυρούπολης,
σας προσκαλεί να υποδεχτούμε
όλοι μαζί την Άνοιξη,
να δώσουμε χρώμα και ζωή στα μπαλκόνια μας,
να γεμίσουμε ευωδίες και
αρώματα…
Τετάρτη 29 –
Παρασκευή 31 Μαρτίου 2017
Ώρες λειτουργίας: 08:30 – 16:00